Thursday, December 23, 2010

The Jack Stafford Foundation

Zooo, dat is weer een hele poos geleden dat ik hier iets geplaatst heb zeg. Tja... ik denk dat ik de omschrijving maar ga aanpassen. Gewoon een nieuwe blog wanneer ik er zin in heb. En vandaag heb ik dat ! :-) Because I have a couple of days off !! Hoef pas 3 januari weer te beginnen dus heerlijk doen waar ik zin in heb :-).

Afgelopen weekend genoten van een gezellig avondje bij Henk & Tom (Paco Plumtrek) in Almelo. Lekker dichtbij dus hoefde niet ver te rijden met dit weer. Ben er echt geen ster in (lees: angsthaas) en ga eigenlijk nog liever op de fiets dan met de auto. Maar zelfs afgelopen week was me dat nog te eng. Tja... het weer, het weer. Daar is afgelopen weken heel wat over geschreven dus dat zal ik niet meer doen ;-).

Goed, waar was ik. Paco Plumtrek dus. Daar was een optreden van The Jack Stafford Foundation. Het betrof maar 1 iemand, en dat was Jack Stafford zelf. Hij was al 1,5 jaar als muzikant aan het rondtrekken. Met zo min mogelijk bij zich; zijn backpackgitaar en de kleren aan zijn lijf en ik geloof een extra sok en onderbroek en dat was het wel. Oh ja, en een fiets. Toffe gast. Heb er even mee gepraat maar ik kon zien dat hij moe was. Zijn 'tour' was bijna ten einde en hierna ging hij naar Engeland, kerst vieren bij zijn ouders. Zelf woont hij al iets van tien jaar in Nederland. Al zijn liedjes zijn alleen te koop via download op z'n site. Mijn foto's van die avond zijn te vinden als je op de foto klikt.


Ik heb ze dit keer meer bewerkt, denk dat ik dit weer meer ga doen. Creative flowwwww.
Rest mij alleen nog iedereen fijne feestdagen te wensen en maak er wat van in het nieuwe jaar !

No comments:

Post a Comment